Shop Mobile More Submit  Join Login
About Digital Art / Hobbyist Premium Member The Shadouge Story Maker,LOL22/Female/Puerto Rico Groups :iconshadouge-lovers-club: Shadouge-Lovers-Club
The Always Active Shadouge Club!
Recent Activity
Deviant for 4 Years
11 Month Premium Membership:
Given by Habopizza123
Statistics 700 Deviations 18,770 Comments 119,214 Pageviews

Newest Deviations

Well friends,there we are...
in my gallery where u all can see my deviations,comics,arts of shadow and rouge,sonic,and my owned characters.
Enjoy! XD
oh and there some sonic universe pictures on my scrapbook if you want to see some shadouge evidence or some that u dont want to see,hehehe.but this pictures belongs to SEGA and the Archie Comics.
and another thing....SOME OF MY ARTS WONT BE SHOWNED CAUSE THEY'RE ARE IN THEIR RESPECTIVE FOLDERS.
REMEMBER THAT...

Favourites

Webcam

Okay people 2015 is coming, what would love me to do for next year? plz vote and comment here! 

95%
35 deviants said More Shadouge Comics!
3%
1 deviant said More Shadouge Digital Arts covers!
3%
1 deviant said More Art Commissions!

Groups

Donate

vortexlegacy has started a donation pool!
4,499 / 20,000
i need points so i can make my page look better and to show my arts to the fans i love.please,help me with this.

IM GONNA START TO DO COMMISIONS FOR THE FIRST TIME IF ANYONE WANTS AN ART FROM ME :) BUT PLEASE GIVE ME TIME,IM NOT A FAST ARTIST.I HAVE A LIFE. (WARNING: I ONLY DRAW SONIC CHARACTERS AND MY CHARACTERS,NOT OTHER OCS sorry,i dont like to draw something that i wont like but the most of it,i get uninspired :( AND NO ART REQUEST!!

TRADITIONAL ARTS! XD

Sketch: 10 points
Coloring: 10 points (5 if its easy but if its hard to finish,then it will be 10 and depending which technique of color should i use)
Character: 5 points each one
Background: from 5 to 20 points (its not easy for me to invent the backgrounds)

ART DIGITAL!!! X3

Digital Sketch: 10 points
Digital Coloring: 50 points
Digital Background: 15 points

TOTAL PRICE: 75 to 100 points,depending if is a great art in my opinion or hard to make.

OH! And about Comics Stories!! (WARNING: I ONLY DO SHADOUGE,SONAMY,MEPHILICIA,MY OC CHARACTERS OR MY ANIME CHARACTERS COMIC STORIES ONLY,sorry)

Short Comic: 50 points
Long Comic Story: between 200 to 2000 points (depending how long it is)

alright guys,heres my first commisions so i hope people would get interested with my offer,and sorry if im very expensive but im not a perfect artist and been an artist is not easy but i hope you understand me.and by the way: NOOOOO REQUEST!!! I DONT DO REQUEST ANYMORE EXCEPT FOR MY BEST FRIENDS,THEY HAVE THE PRIVILEGE TO HAVE ONES FROM ME,SORRY GUYS...

thank you for reading.

You must be logged in to donate.
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Aug 1, 2014, 9:21:07 AM
    200
  • :iconjimmythereptile:
    JimmytheReptile
    Donated Apr 3, 2014, 1:30:59 PM
    100
  • :iconshadzybat:
    ShadzyBat
    Donated Feb 11, 2014, 7:33:04 PM
    5
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Sep 1, 2013, 4:14:14 PM
    1,850
  • :iconthefelinianwithwings:
    TheFelinianWithWings
    Donated Jun 4, 2013, 7:27:03 AM
    50
  • :iconxxxsuigxxxx:
    xxxsuigxxxx
    Donated Jun 2, 2013, 8:49:38 PM
    2,000
  • :iconhuatayfoxy:
    HuatayFoxy
    Donated Mar 30, 2013, 2:32:18 AM
    10
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated Jan 29, 2013, 2:44:25 PM
    50
  • :iconsuetonicsonic:
    SuetonicSonic
    Donated Dec 13, 2012, 5:36:45 PM
    50
  • :iconblackevilskull666:
    BlackEvilSkull666
    Donated Jul 3, 2012, 1:36:34 AM
    1

Activity


Chibi Fidget by vortexlegacy
Chibi Fidget
Well I don't think there's a difference on Fidget been a Chibi in this pic cuz she is very cute already :) sorry for taking so long with my arts. This is another delayed gift for my beloved Sis :iconcnc16: enjoy.
Loading...
Working on my last remaining delayed Artwork:

1- Chibi Fidget for :iconcnc16:
2- Shadouge Commission for :iconjimmythereptile:
3- Shadouge short comic for :iconnichy10:
4- Shadouge collab for :icons-hejji:

Also I'm making an announcement soon of which comics I'm gonna work this year after i get done with this. it's going to be 2 comics and it's going to be a huge tough work for me to do cuz its going to be digital now....unless I get many votes for traditional which I doubt it, you all wanna see something new from me :)
Chibi Dust by vortexlegacy
Chibi Dust
Surprise! New delayed digital art by me but this time with Dust in Chibi version, for my Sis :iconcnc16:, sorry for taking so long my friend ^.^" Next up will be Fidget soon xD
Loading...
VxT - Commanders In Love by vortexlegacy
VxT - Commanders In Love
Sigh...Gotta work on my titles a little better, well I'm not very good at it that much.oh well who cares anyways, this is one of my delayed digital arts from last year but I'll put it for this year, dedicated again to my beloved Boyfriend :iconteriosshadow15: and to me. And yeah I made my hair longer in this one like the previous pic I did.
Loading...
VxT - Commanders In Love by vortexlegacy
VxT - Commanders In Love
Sigh...gotta work on my titles a little better, well I'm no good at working with my art titles anyways, who cares, this one is a delayed pic that I did last year but I'll put it as this year whatever. And yeah another Romantic pic between me and my beloved Boyfriend :iconteriosshadow15: :heart: oh and yeah I'm doing my alter ego with longer hair now and obviously my hair is growing up.

P.S: I'm taking long for my comeback I know I'm sorry, I'm trying to get my lazy ass and recover motivation to finish my delayed last year digital arts in order to begin with my new comics coming this year 2015,i have issues lately.lets just say I'm taking a little vacation of my own.
Loading...
Working on my last remaining delayed Artwork:

1- Chibi Fidget for :iconcnc16:
2- Shadouge Commission for :iconjimmythereptile:
3- Shadouge short comic for :iconnichy10:
4- Shadouge collab for :icons-hejji:

Also I'm making an announcement soon of which comics I'm gonna work this year after i get done with this. it's going to be 2 comics and it's going to be a huge tough work for me to do cuz its going to be digital now....unless I get many votes for traditional which I doubt it, you all wanna see something new from me :)

deviantID

vortexlegacy's Profile Picture
vortexlegacy
The Shadouge Story Maker,LOL
Artist | Hobbyist | Digital Art
Puerto Rico
welcome to my profile and it will be an honor to meet everyone who have the great talent and guts to make a great art.specially the sonic fans.I Love That Game!! WELL...about me,im 22 years old and i like to draw,read fanfics,play videogames,specially shadow and rouge fanfic.

:heart: My Favorite Artists/Writers :heart:

:iconnichy10: what can i say to this special person that change my life when i was in 8th grade....she introduced me the world of sonic,gave me her friendship,she always by my side in the good times and the bad times even when we fight each other,our friendship is unbreakable and our friendship sisterhood love is eternal.she is my first best friend that i ever had :)

:iconcnc16: - im a huge fan of Cnc16,she's my greatest inspiration and my favorite artist,she's the best,my 2nd best friend,my greatest inspiration and a good teacher for me cuz she taught me well how to use photoshop and make great digital arts that im doing now. :) i have a great special bond with this girl,she's the greatest XD

:iconshadrougeforever: - my other friend and one of my biggest inspirations of becoming a fully shadouge fan since 2009,who makes epic fanfiction stories is this lady here shadrougeforever also known as Jas-Chan,she's my ultimate favorite writer since the first time i read her stories,even when i was in highschool lol in my free time i come to fanfiction.net or deviantart,i go to read every story she makes,also she's an amazing person and kind friend,i appreciate her a lot and im very happy to meet such a powerful writer even if she's not famous but for me she's very important and famous,im her number 1 fan reader x3 XD

:icons-hejji: - my other best friend and brother is S-hejji,he's a great bro and gives me some good advice sometimes and help me to get my inspiration back on drawing more shadouge and sometimes he help me to make new shadouge ideas,hell! even he and cnc16 will be my new crew for Kingdoms Affair comic that im making,uh i mean remaking cuz i wanna fix some plots and add new ones so it'll take much long to re-script it :(

:iconteriosshadow15: - and last but not least my beloved Boyfriend TeriosShadow15.he means a lot to me there's too much to say but i'll leave it on mystery hahaha XD DON'T ASK!!!!

anyways,anyway,i love the five of them so much they are my family in this website and in real life hehe,without them i couldn't go that far with all my arts i made all this years :) well that's all i can say about me hehe,hope you read here and enjoyed it,seeyah!

BEST FRIENDS:

:heart: Best Friends who are like a sister and brother for me :heart:

1-:iconnichy10: Nichy10 (My long time closed best friend and my Arch-nemesis on Art lol!! im kidding)
2-:iconcnc16: Cnc16 (DA Big Sister and my Loyal Collaborator on our Shadouge stories)
3-:iconshadrougeforever: Jas-Chan (DA dear friend and my shadouge inspiration)
4-:icons-hejji: S-hejji (DA Big Brother,Collaborator and My Advisor)
5-:iconteriosshadow15: TeriosShadow15 (DA and Facebook Beloved Boyfriend X3)

:heart: Couples i really love and i support :heart:



100% PERCENT AN HARDCORE SHADOUGE FAN.YEAH!!!! XD THEY ARE REAL BADASS COUPLE AND THEY LOOK FOR EACH OTHER,CARE EACH OTHER,THEY ARE A GOOD TEAM AND THE TRUE COUPLE WHO REALLY MAKES SENSE,cuz obviously there is something between them in the games duh! and i dont say it as a bias (means that is my own opinions and no) i say it cuz its logical that rouge,a greedy bat thief who's so obsessed with jewels and cares for NO ONE,she suddenly feels sympathy for the ultimate lifeform who has a tormented past and actually she cares for him and unconditionally she has a huge feeling for him since sonic adventure 2 battle to sonic the hedgehog 2006 until sega stops making storyline on the games and start to fuck it up with spin-offs but i still have hope that someday they fix they're own mistakes.if they dont put shadow and rouge together,but at least they could put them as a sign that they feel some deep feelings towards each other and care for each other.damn! he rescued her so many times in the games and she rescued him back on sonic battle (something that knuckles couldnt do but only once but she never thank him and act ungrateful to him lol) anyway,sorry knouge fans,flame or bash me all you want but what i say its the truth and what i really saw in the games,the original plot not the stupid fake uncannon sonic x series lousy cartoon who everyone watched and by God they actually get confused or buy it the whole damn story plot ugh,including me that i really regret (i didnt got convinced if you ask) but i actually enjoyed it in some parts of it,i called it guilty pleasure but nothing else.so guys,stop hating and trolling around,get a life geez bashing us shadouge fans wont get you nowhere,you can still love what we dont support you have that privilege and i respect that but stop shoving it to all of us,it pissed me off to see such inmatured fans that they dont have nothing else to do in their own lives but to piss us off (i include some shadouge inmatured fans too im really against them too) that they make war about it,please stop its not worth it,even shadamy is included too in this whole damn thing i dont like it either but i do respect their likes but i dont approve their attacks on us! sigh..anyway why i waste my time expressing my logic knowledge if they wont ever listen...oh well but i do wanted to say it and take it all out from my chest cuz i really get upset about it,but anyway i am proud of what i support and what i love so i hope sega gets some conscious and do what is right in sonic the hedgehog franchise,so...shadouge forever baby!! yeah!! XD

MEPHILES THE DARK :heart: FELICIA THE DARK QUEEN 100% PERCENT BIG FAN OF MEPHILICIA!! yeah i support them too THEY ARE DARK AND LUSTY LOL but nah also they are cute too,by the way Felicia the dark queen is unofficial sonic character,she was made by -->:iconcnc16: to hook her up with mephiles,even though he's a villain and died on sonic next gen 2006,but in her own idea she mades him a good guy so i like that idea.

* Couples i hate.....HATE,HATE,HATE!!!!!!*

Shadamy - Anti Shadamy by ChichalovescandyAnti-Shadamy by xXAngelTheHedgehogXxA valid reason to hate Shadamy by RigidSlut:thumb367016183:
Knouge
Sonally

And much more to list...

Please i dont want any trouble if you dont agree with my likes,so keep quiet.respect me as i will respect you so dont criticize or flame me cuz i will blocked you.im not like others who likes to bother anyone,so i respect your likes but i wont support it.

Thank you for reading

chat.deviantart.com/chat/VORTE… this is my chat room if anyone need to rp with me or talk to me,if im available hehe ^.^

:heart: My favorite Stamps :heart:

.:Shadow see's...:. by cnc16When Confronted By A Troll... by Joel-Grizzlebeard .:Support Rouge's Heart Top:. by cnc16.:Support Shadow's Chest Fur:. by cnc16.:My Support With Rouge:. by cnc16.:Brother and Sister Support:. by cnc16.:SxR Makes Sense to Fans:. by cnc16.:SxR Fans No Sex Addicts:. by cnc16.:MephilesxFelicia fan Stamp:. by cnc16.:Lusty Shadouge Pro:. by cnc16Shadow Stamp by PFV0-StampRouge the Bat Stamp by Karmarsi-KedamokiShadow the Hedgehog Stamp by Karmarsi-Kedamoki.:My Support With Shadow:. by cnc16.:Naughty Sonic Artist:. by cnc16.:Felicia Dark Qeen Fan:. by cnc16Im Pro Shadow-Stamp by cnc16Perverted Shadouge Fan Stamp by Toasty-CoconutShadouge Stamp by MiSAVINShadouge Stamp by inlovewithshadougeShadouge 4 Ever Stamp by I-Love-Tails21Shadouge Stamp by GeoffreyHammy16Shadouge Stamp by BlazeCherrySxR Fan STAMP by rouge11Stamp-Team Dark Love by MokynI Like Shadow Stamp by SpeedyAlchemistShadow Stamp 3 by JetProwerTheFoxShadow the Hedgehog by ByoWT1125Shadow Stamp by Miha85Shadow Stamp by RecklessKaiserTeam Dark stamp by SA948-Stampssxr stamp by ILoveKnucklesShadowShadouge Stamp by yenkeNon Support of Yaoi Yuri by TechouNoPenkiTron: Legacy Stamp by smileystampsTron Evolution Stamp by Divine-PhantomFantasy is my Reality stamp by purgatori Nocturnal Artist by Timesplitter92 Stamp - Lazy by DragoN-FX Artist block by Nana-Beats


Interests

Journal History

Visitors

:iconjohsouza:
JohSouza
Jan 30, 2015
6:50 pm
:iconjoakimiau:
joakimiau
Jan 30, 2015
6:26 pm
:iconfunnydudem:
funnydudem
Jan 30, 2015
4:24 pm
:iconakatsuki274:
akatsuki274
Jan 30, 2015
3:44 pm
:iconteriosshadow15:
TeriosShadow15
Jan 30, 2015
2:49 pm

Friends

Comments


Add a Comment:
 
:iconshadowthehedge1234:
Shadowthehedge1234 Featured By Owner Jan 21, 2015
Have you ever made a gears of war version of shadouge? You should
Reply
:iconvortexlegacy:
vortexlegacy Featured By Owner Jan 21, 2015  Hobbyist Digital Artist
Nah I'm not a big fan of gears of war actually. And I'm don't have too much adknowledge about that game.
Reply
:iconshadowthehedge1234:
Shadowthehedge1234 Featured By Owner Jan 22, 2015
Sorry just a suggestion
Reply
:iconvortexlegacy:
vortexlegacy Featured By Owner Jan 22, 2015  Hobbyist Digital Artist
Nah its alright.
Reply
:iconameth18:
ameth18 Featured By Owner Jan 5, 2015  Student General Artist
Hi, I was wondering if someday think comics continue: Shadow The Hedgehog 2, Extreme News.
Reply
:iconvortexlegacy:
vortexlegacy Featured By Owner Jan 6, 2015  Hobbyist Digital Artist
Well not sure but I hope I can someday.this year I must focus on 2 comics to make.
Reply
:iconameth18:
ameth18 Featured By Owner Jan 6, 2015  Student General Artist
OK.
Reply
:iconvortexlegacy:
vortexlegacy Featured By Owner Jan 6, 2015  Hobbyist Digital Artist
Yeah I don't promise anything, we'll see how my list goes.
Reply
:iconshadowshaun200:
SHADOWSHAUN200 Featured By Owner Jan 3, 2015  Hobbyist Artist
Hey here's a hug! Heart
YOU'VE BEEN HUGGED!! Huggle huggle <3
Spread the DA love around! (you can copy and paste this message on their userpage!)
Hug Huggle! Man Hug Tight Hug Tackling hug 5 seconds hug Squish Hug 2 -  The Eye Poke Hug Redbull glomp :hug:2 rvmp :slipperyhug: :hugs: 
RULES:
1- You can hug the person who hugged you!
2- You -MUST- hug 10 other people, at least!
3- You should hug them in public! Paste it on their page!
4- Random hugs are perfectly okay! (and sweet)
5- You should most definitely get started hugging right away!
Send This To All Your Friends, And Me If I Am 1.
If You Get 7 Back You Are Loved!
1-3 you're bad friend
4-6 you're an ok friend
7-9 you're a good friend
10-& Up you're loved =7=
Reply
:iconloveemerald:
LoveEmerald Featured By Owner Jan 2, 2015  Hobbyist General Artist
:iconsqueeeeplz::iconsaysplz: T..Thank you very much for the waaatch!! :squee: :tighthug: It means a lot for me!! :la:
Reply
:iconvortexlegacy:
vortexlegacy Featured By Owner Jan 2, 2015  Hobbyist Digital Artist
Anytime :) your nice after all.
Reply
:iconloveemerald:
LoveEmerald Featured By Owner Jan 3, 2015  Hobbyist General Artist
T..thankie sweetie... :iconcblushplz:
Reply
:iconvortexlegacy:
vortexlegacy Featured By Owner Jan 3, 2015  Hobbyist Digital Artist
Your welcome :)
Reply
(1 Reply)
:icontheartofdust213:
TheArtOfDust213 Featured By Owner Jan 2, 2015
Iwant the whole comic of rouge and shadow in highschool it is great!
Reply
:iconvortexlegacy:
vortexlegacy Featured By Owner Jan 2, 2015  Hobbyist Digital Artist
Awwww I'm planning to work for a sequel.
Reply
:iconnyctoshing:
nyctoshing Featured By Owner Dec 30, 2014  Hobbyist Artist
Hi there! Thanks for the watch! :D BTW, I love your art! You're awesome! ^_^
Reply
:iconvortexlegacy:
vortexlegacy Featured By Owner Dec 30, 2014  Hobbyist Digital Artist
Anytime and thank you very much.i see that your a Shadouge artist too, Niiice you got some skills :)
Reply
:iconsilversfangurl:
SilversFanGurl Featured By Owner Dec 29, 2014  Hobbyist General Artist
Omg your artwork is adorable :huggle: ^^
Reply
:iconvortexlegacy:
vortexlegacy Featured By Owner Dec 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
Thank you :)
Reply
:iconsilversfangurl:
SilversFanGurl Featured By Owner Dec 29, 2014  Hobbyist General Artist
Any time ^^
Reply
:iconteriosshadow15:
TeriosShadow15 Featured By Owner Dec 24, 2014
Merry Xmas my true sweetheart :heart: :iconfrenchkissplz: :iconpassionatekissplz: :iconloveyouplz:
Reply
:iconvortexlegacy:
vortexlegacy Featured By Owner Dec 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
Merry Christmas my lovable babe :heart: :iconfrenchkissplz: :heart: :kiss:
Reply
:iconchip903:
Chip903 Featured By Owner Nov 26, 2014
Hi there Vortex. :)
Reply
:iconvortexlegacy:
vortexlegacy Featured By Owner Nov 26, 2014  Hobbyist Digital Artist
hello chip :)
Reply
:iconteriosshadow15:
TeriosShadow15 Featured By Owner Nov 25, 2014
Sweetheart
Reply
Add a Comment: